29 Aralık 2005

Mutlu Yıllar



Herkese mutlu yıllar.. Yeni yılda her şeyin gönlünüzce, sağlıklı, başarılı olmasını diliyorum. Bugün Biblo'nun en uzun tüylü halinin resmini yayınladım. Bu halini görmeniz lazımdı..Bu sefer biraz fazla uzattık. Sonra da tüylerini ben kestim. Çünkü onu kuaförün eline bu şekilde teslim etmek istemedim.

Tam tamına 3,5 saat uğraştım. Biblo'yu artık tanıyorsunuz. Yerinde duramayan bir karakter. Arada molalar vererek görevi tamamladık. İşin sonunda kollarım ve parmaklarım artık makas sallamaktan tutulmuştu.

Biblo bu tür değişikliklerden sonra çok mutlu olur. Bundan sonra da deli gibi oynadık.

Herkese tekrar mutlu yıllar...Biblo'da patisini vererek sizlere mutlu yıllar mesajını iletiyor :)

3 yorum:

Nilüfer dedi ki...

Size ve Bibloya iyi seneler.2006 yılının sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir yıl olması dileğiyle.İyi Seneler.

Zeca dedi ki...

Size ve Biblo'ya iyi seneler, yeni yılda herşey gönlünüzce olsun.

Biblo'da pek sevimli uzun tüylü haliyle; yastık gibi, maşallah :)

Tomris dedi ki...

Yeni yılın sizlere de mutluluk, sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle...