23 Aralık 2005

Biblo ile Arsa Bakıyoruz

Biblo ile her hafta sonu keşif gezilerimize devam ediyoruz. Bu hafta Beykoz köylerindeydik. Polonozkey'ün batı'sında başladık, Ömerli'ye kadar uzun bir yolculuk yaptık. Nasıl anlatayım bilmiyorum ama ben tracking için taaa Maşukiye'lere falan gider, ohhh yeşillikler içindeyim derdim. Burası ise İstanbul'un dibinde harkulade yeşillikler içinde yerler. Hafta sonu gezisi için tavsiye ederim. Bu arada gezimizin bir amacı da oralardan Arsa almak. Amacımız Biblo ve Ben, güzel bir arazide (1,5-2 dönüm) evimizi ileri de inşa etmek. Ama yakın zamanda planlarımız ise arsamızı almak, islah etmek ve çevresini çevirmek. Sonra ağaçlar vs. vs..

Aşağıdaki resimde baktığımız arsalardan bir tanesi. Resimde göstermek çok zor ama bir örnek olabilir. Resimde görüldüğü üzere Biblo arsayı test ediyor.


Biz bir yandan araştırma yaparken, arada sırada biblo'nun koşturabileceği düz çayırlıklar bulup duruyoruz. Tabi ben duruyorum, biblo ise keşif ve koklama turundan sonra başlıyor koşturmaya. Akşam eve geldiğimizde ise patilerin yıkanması ve taranma sonrasında ise yorgunluktan sabaha kadar uyuyor.

Son durağımız olan yer Tarkan'ın evinin tam karşısındaki piknik alanı. Buradaki şirin barakada sade bir Türk Kahvesi içerek birazcık olsun yorgunluğumu attım. Ancak Biblo aşağıda görüldüğü üzere artık yorgun halde... Yerin adını hatırlamıyorum. Ama bir sonraki ziyaretimde size adını ve nasıl gidileceğini tarif ederim.

4 yorum:

nagice dedi ki...

bibloda tam biblo valla.aslında çok korkarım köpekten ama biblodan değil tabi..

Tomris dedi ki...

Merhaba, Biblo çok şekermiş. Sanırım hem bibloya hem de gezilerinize ait güzel fotoğraflar göreceğiz.

Nilüfer dedi ki...

İyi akşamlar Bibloya ve size.Biblo oldukça şirin.Bende Nagihan gibi köpeklere ve diğer hayvanlara dokunamasamda onları severim.

Gezgin Köpek dedi ki...

Merhaba,
Ablacığım, Paşayla buluşma olamadı bu akşam, inan çok üzgünüm. Yarın Ankara'ya gitmem gerekiyor.

burcu, umarım biblo'nun havlaması sana şans getirir. Bol şanşlar, çalışmanın karşılığını alacağına eminim.

Navigan, biblo'yu görenler öyle söylüyor. Bir gün bir Kadın Klubünde yemek yerken (bir erkek ben girebiliyordum), şimdiye kadar köpeklerden çok korkmuş garson yanıma geldi ve sevebilirmiyim dedi. 3-4 dakikada ancak dokunabildi ama adamcağız giderken o kadar mutluyduki yüz ifadesini halen unutamıyorum. Bir gün umarım karşılaşmak mümkün olur, senin de korkunu yeneriz. Bu arada işler çok yoğun. Gece 1-2'lere kadar çalışıyoruz. Ancak biblo ile hafta sonlarımızı mutlaka değerlendiriyoruz.

Tomris, mesajın için teşekkürler. Birazdan Biblo ile Cam Ocağın'da çektiğimiz resimleri yayınlayacağım. Görüşlerini bekliyorum.

Nilüferce, inan bana onlara dokununca aldığın elektrik çok farklı. Umarım seninde korkunu bir gün yeneriz.

Herkese Sevgiler...