15 Aralık 2005

Biblo Veteriner'de



Geçen hafta sonu bizim kızın açı zamanı geldi çattı. Veterinerimizin ilk defa yeni yerine gidiyorduk. Bu yüzden biblocuk camdan bakarken nereye gittiğimizi bu sefer anlamadı. Hatta çok sevindi. Hemen arabadan indik, ancak kapıdan içeri girer girmez titreme başladı. Kokudan anlıyor galiba. Yoksa mobilyalar farklı, yer farklı. Neyse içerideki hafta kedicikin pansumanı bittikten sonra Biblo'ya sıra geldi.

Önce karnemizi kontrol ettik, bu arada bizimki korkudan ölecek... Sanırım içinden hadi şu işi çabucak bitirin diyor. Benim kucağımda (ben koruyacağım yaaa.) tir titriyor. Sonra masaya biblo'yu koydum. Ancak bu sefer resmini çekeceğim için masadan uzaklaştım ve aşı yapılırken bir kaç resmini çektim. İşte bunlar biblo'nun veteriner resimler.

Tüm bunlardan sonra ödülü kaptı tabiki. Arkasından evde de uzun bir oyun ziyafeti...Eeee o kadar acı çekti, hakkım diye istiyor adeta.

1 yorum:

Gezgin Köpek dedi ki...

Biblo paşa adını duyunca hemen kulaklarını dikiyor, kuyruk sallıyor. 4 ayaklı yeni arkadaşı o. Birde haydut var. Haydut'da 45 kiloluk bir Alman kurdu. Biblo'cum bir ortayı bulamıyor. Yaa çok küçük, yaaa çok büyük..