4 Aralık 2006

Biblo Karadeniz Otobanını İnceledi

Bu hafta yine doğayla başbaşa 2 gün geçirdim. 1 günümüzü bizim cross motorlarla geçirdik. Dağlara tepelere gittik...Ama onu anlatmayacağım. Biblo'cuk kızmasın sonra benim sitede kendini anlatıyorsun diye...

Biblo ile Pazar günü gezmeye gittik. Önce Polonezköy yoluna saptık. Bu sefer Biblo ve Nuray üçümüz gezdik. Biblo Nuray'ı anne bilir. O gelince çok neşelenir. Bildiğim bir çayırlık var. Hemen oraya gittik. Biblo Hn ile biraz orada koşturduk.

Buradan sonra geçen haftaki yarış pistine gittik. Bir önceki motorla gezim sırasında çok hoşuma gitmişti. Ancak bir hesap hatasıyla yarı yoldan geri dönmek zorunda kaldık. Çamurdan Cross motorum geçer ama arabamın geçmesi riskli olduğu için geri döndük. Ancak biblo cama pıtı pıtı (çama patisi ile tırlama hareketi) yaparak buraya bakmak istiyorum dedi... Eeee patron öyle derde biz durmazmıyız. İşte Biblo yeni Karadeniz Otobanını keşfediyor. Pek beğenmedi. Bitince görmek lazım dedi ve geri döndük.

Önce bir aradan ormana daldık.. Orada kısa süre kaldık.

İçimizi ısıtmak için yolumuzu tepelerden Öğümce'ye, sonrada Bozhane'de bulunan Güzel Vadi'ye çevirdik. Güzel Vadi, Biblo ile kahve ve çay molası verdiğimiz, sıcak sobasında ısındığımız şirin bir kır restaurantı. Ama dayanamadık dışarıda oturduk. Orada Biblo Hn oynacak bir arkadaş bulmakta gecikmedi.

Güzel Vadi'de taze demlenmiş çayımız ısındıktan sonra (tabiki soba keyfimizi de yaptıktan sonra) ormanın içine daldık. Yine bilmediğimiz bir yerden ağaçların arasına girdik. Orada erozyonu tespit ettik. Biblo verimli toprakların nasıl gittiğini üzüntü içinde seyretti. Sert toprağa basmaktan hiç hoşlanmadığı içinde oradan hemen uzaklaşıp, ağaçların arasına daldık. Aşağıda ağaçların olmadığı toprağın nasıl kayıp gittiği görülmekte.

Biblo'nun doğa gezi kültürü çok iyidir. 3.5 kg ağırlığı ve küçük yapısı ile pek çok köpeğe ve kıza taş çıkartır. Bizimki engel tanımaz...Görseniz nasıl yürüdüğünü inanmak zor...O doğaya aşık...Bizde ona...O olmasaydı bende bu kadar gezemezdim. Öğrendik bu işi. Şimdi onunla gelecekte çadır kampı yapacağız.

Son olarak mantar resmimizi çektik ve eve döndük..Bu kadar geziden sonra şifayı kapmışım. Şimdide iyileşmeye çalışıyorum. Umarım hafta sonuna kadar iyileşir, yeni geziler yaparız.