21 Aralık 2006

Bibloya Eş Lazım

Biblo artık kocaman kız oldu. 5 yaşını aştı. Köpeklerin yaşını insanlarıkine oranladığımız zaman onların bize göre yaşını bulmak için 7 ile çarpmak gerekiyor. Yani Biblo aslında 35 yaşında süper güzel bir kız.

Bblo'yu önümüzdeki dönemde evlendirip, çoluk çocuk sahibi yapmak istiyorum. Ancak Biblo'nun cinsi Bishon Frise türünde. Herkes Terrier ile karışıtırır. Terrier daha yırtıcı bir cinsdir. Bishon'lar (Havanese'de dahil) çok daha sosyal ve sakindir. Zekalarıda ortanın üstünde hatta zeki olarak geçerler. Oyunculuk zekalarıyla bilinirler.

Yurtdışında Köpekler,köpek bakımı vb. pek çok kitap bulunmakta. Bir gün Amazon'da kitaplara bakarken şu kitaba rastladım "Bir Bishon Nasıl Mutlu Edilir?". İşte dedim yaaaa. Ben de sürekli Biblo'yu memnun ve mutlu etmeye çalışıyorum. İnanın acaba başka bir cins için bu tür bir kitap yazmışlar mı diye baktım ama bulamadım.

Neyse Biblo'ya safkan eş arıyoruz. Ama safkan Bishon'u bırakın Bishon bulmak Türkiye'de çok zor. Herkes terrier sanıyor ama maalesef karakter ve aslına görünüş olarak terrier ile benzemiyor.

Bakın aşağıda "Bekle" dediğim zaman "Neden Bekleyecek mişim?" şeklinde bakan Biblo


Hiç yorum yok: