26 Kasım 2006

Biblo Off-Road İzliyor

Benim motor merakım yüzünden Biblo ile gezilerimiz biraz kısıtlandı. Ama her şekilde hafta sonları Biblo ile doğa gezilerimiz devam ediyor. Geçen hafta yine artık klasikleşmiş mekanımız Kurna'daydık. Bu hafta ise karma bir gezi yaptık. Bu gezilerimizde hem yürüyüş yapıyor, temiz hava alıyor hemde en önemlisi İstanbul'un havasından uzaklaşıyoruz.


Dün motorla kendi başıma DüzKestane köyüne gittim. Henüz Biblo'yu alamıyorum. Çok yakında Biblo'da katılacak ve bu gezileri beraber yapacağız. Bugün ise doğa gezimizi beraber arabımıza atlayarak yaptık. İlk önce sonbaharın muhteşem görüntüleri olduğu ağaçlar arasında daldık. Ben önde Biblo arkamda kısa süren bir gezi yaptık. Çünkü Biblo yapraklardan hoşlanmadı. Aşağıda resimleri görebilirsiniz.


Sonra biz Öğümce'ye tepe yolundan giderken bir baktık ki, off-road yarışı var. Merakla girdik nedir bu diye. Önce Jandarma'mıza sorduk. 2.Etap yeni başlıyormuş. Hemen yerimizi aldık ve merakla beklemeye başladık. Her zamanki gibi Biblo herkesin favorisi. Bu tür kalabalık ortamlarda nasıl oluyorsa herkes Biblo'nun ismini hemen öğrenir. Gelen geçen Biblo'ya selam vermeden geçmez. Tabiki kimse bana selam falan vermez, sadece gülümser :)


Biblo off-road yarıştan otomobillerin çıkartığı gürültücü seslerden dolayı çok sevmedi. Hatta üşüdü numarası yaparak, "gidelim artık" bile dedi. Neyse bizde fotoğraflarımızı çektikten sonra oradan çıktık ve tepeden Öğümce'ye geçtik. Orada kırda biraz dolandıktan sonra Cumhuriyet'e geçtik. Burada da sucuk ve tavuğumuzu yedikten sonra da evimize döndük.


Bakın şimdi ben artık alınmaya başladım. Lakin bir ara arsa bakarken çevredeki pek çok kişiylede tanıştık. Çay içmek için girmeye teşebbüs "Yeşil Vadi" restaurant'ın sahibi ile el hareketi ile merhabalaştık. Fakat adamcağız hemen beni hatırlayamadı. Sonra Biblo'yu görünce : "Aaaa Abi Hoşgeldin" dedi. Şimdi 10 puanlık soru: "Adamcağız kimi tanıdı". Tabiki Biblo'yu. Ama bakın bu hep böyle. Bir kişi bile benim adımı bilmiyor. Ama "Biblo yine gelmiş diyen" yada "Merhaba Biblo, hoşgeldin" şeklinde o kadar çok durum hatırlıyorum ki!

Burada dikkat ediniz Biblo'nu tüyleri kısaldı. Dün sabah bir tüy kesme (kırpma) operasyonu ile kısalttım.



Hiç yorum yok: