25 Ekim 2006

Biblo Dereye Atladı



Bildiğiniz gibi Biblo ile fırsat oldukça doğa yürüyüşlerimize devam ediyoruz. Ben fotoğraf çekiyorum o da etrafda geziniyor. Bugün Kurna Köye gittik. Kozyatağına yaklaşık 50 Km uzaklıkta. Sakin ve sessiz bir koy. Pek gelen giden olmaz oralara. Bizde bugün kumsal fotoğrafı çekmek için Kurna'ya gitmeye karar verdik.


Neyse tabi ikimizde yaramaz. Önce koşturduk. Sonra kendimizi havaya atıp, kumların üstüne düştük. Yuvarlandık...Çok zevkliydi...Bizimki çılgınlar gibi koşturuyor. Ondan sonra hemen koyun sağ tarafından yer alan tepeye gözüm ilişti. Hadi çıkalım dedim. Biblo ile tepeye yöneldik. Yaklaşık en dar yeri 1 m olan bir dereyi geçmemiz gerekti.

Tepeye çıktık, fotoğraf çektik, oturduk etrafı seyrettik. Tepeden aşağı inerken Biblo benden önde gideduruyordu. Dere'nin yanı gelince durur sandığım için hiç ses çıkarmadım. Bizim kız maceracı ruhlu yaaa.. Hoooppp dereye atladı ve karşıya geçti. Ben ne diyeyim şimdi... Ne dedim "Aferin Kızıma" dedim.. O da bunu duyunca yupppiiiii deyip ıslak ıslak kumlarda deliler gibi koşturdu.




Yine ufak tefek yaramazlıkları yokdeğil. Denizde ayaklarını ıslattıktan sonra (bilerek) dönüp bana bakıyor. "Bak ne yaptım derçesine". Kayalıklardan aşağıda inerken korkan biblo döndü tırmanışa geçti. Ben tekrar indiğimiz yolu tırmanmak zorunda kaldı.

Ben bunları yazarken, yorulmuş olan Biblocuk mışıl mışıl uyuyor.. Aşağıda diğer fotoğrafları görebilirsiniz.

1 yorum:

İpek Kuscu dedi ki...

Yaramaz Biblo,
yeni maceralarını bekliyoruz.