24 Ekim 2006

Sevgilim Pati'ye

Sevgili Pati,
5 yıldan beri beklediğim iyi huylu, beyaz tüylü sevgilim. Seni ilk görünce deliler gibi aşık oldum. Anneciğin ise inanılmaz kibarlık yaparak bizim iletişimimize izin verdi. Geçen hafta seni gördüğümden bu yana yerimde duramaz hale geldim. İçim kıpır kıpır, kalbim pır pır atıyor. Murat'a daha çok emir veriyorum. Hatta geçen hafta sonu gittim kalksın diye kulağına bir Hav dedim... Sonrasını görme..Bizimki sanki beni yakalayabilecek uykulu uykulu peşimden koşturuyor. Neyseki bizim yufka kalpli bir süre sonra bunu oyuna çevirdi ve tabiki sabah 07:30 olmasına rağmen beni dışarı çıkardı.

Bu akşamda beni dördüncü kez dışarı çıkarması için ona bir havladım ama bu sefer ikna olmadı.

Patim benim..Annen ve babam bizim çocuk yapma işini yaza bırakmışlar. Konuşurlarken duydum. Off yaaa. Hep kaderim benim bu.. ne yapayım seni sonsuz kadar bile beklerim. İsmin gibi patilerin daima sıcak, kalbin yumuşak olsun sevgilim.

Biblo..

Hiç yorum yok: