1 Ocak 2007

Hoşgeldin 2007


2006'da çok şey yaşadık. Güzeldi. Gezdik, gördük, öğrendik. Biblo'nun 2006 notlarını aşağıya yazdım.
:: Ormadan daha iyi yürür hale geldik
:: Bahçeli villamızdan taşındık :( Yeni taşındığımız yerin site adında bir yer olduğunu ve bahçesinin sadece bize ait olmadığını öğrendik.
:: Koca istedik, bulamadık. Öğrendik ki Bishon Frise Türkiye'de azmış.
:: Yemek istiyorsan insanlara kibarca havla
:: Murat'ı sabah erken kaldırmak için gidip yalamakla uğraşma, kulağına havla
:: Hava soğukken dereye atlamak üşütücü olabiliyor
:: Dağda önden ilerleki senin istediğin yere gidilsin
:: Arabada okşanmak istiyorsan, şoför elini vitese attığında, sende patini onun elinin üzerine at ve kendine doğru çek. Böylelikle elini kendine çekebiliyorsun ve Herkesin çok hoşuna gidiyor :)
:: Hafta 7 gün ve Cumartesi ve Pazarı sayarak ayırt edebiliyorum
:: Tam bir Piliç çevirmeyi kendi başına yeme. Hazmı zor oluyor.
:: Mama'da tercihim değişti. Hill's yerine Eukanuba çok daha fazla hoşuma gidiyor. Murat'a defalarca anlatmama rağmen yeni anladı.
:: Artık ödülün ne olduğunu öğreniyor sonra komutu yapıyorum. Biraz itiraz ediyor ama ben daha sabırlıyım.
:: Tasma Murat'ı istediğim yere götürmek için ideal bir şey. Tasma takmayınca onu sürükleyemiyorum. Takmayınca onun gittiği yere gitmek zorunda kalıyoruz.
:: Pasha (kedi arkadaşım) çok büyüdü. Bende daha kilolu artık.
:: Sevgili adayım ile tanıştım. Adı Pati..Çok şeker. Ama hemen yüz vermeyeceğim.

2007'de neler istiyor
:: Daha çok gezmek
:: Her gün en az üç kez kurabiye
:: Sabahları 3 saat, öğlenleri 3 saat, akşamları 3 saat gezmek
:: Murat'ın işini gücünü bırakıp, benle ilgilenmesini
:: Komutları ben vereceğim. Zaten öyle yapıyorum ama daha kolay olmasını istiyorum
:: Pati dahil 6 sevgilim olsun
:: 2 akşamda bir gezmeye farklı kişilere gidelim. Her akşam olmaz. Beyaz Ayımı özlerim.
:: Yeni giysiler, yeni oyuncaklar

3 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Biblo, bayıldım fotoğraflarına. Benim uzaklarda kalan kızıma benziyorsun. Çok sevdim seni.

Gezgin Köpek dedi ki...

Sevgili Aslı,
Kızını öpüyoruz. Umarım ulaşabileceğin uzaklıktadır.

Sevgiler..

İpek Kuscu dedi ki...

Özledik Biblo seni,yarın gelsenize size güzel mamalar yaparım ,hem de arkadaşınla oynarsın biraz.