14 Ağustos 2007

Erikli Şelalesi

21.Temmuz'da biraz deniz seyahati birazda serinleme sevdası yönümüzü yakın olan Erikli Şelalesine çeviriyor. Tesadüfen kardeşim Serhat'ta Yalova'dan bize katıldı. Nuray, Serhat ve Erikli şelalesi yolunu tutduk. Biblo yine süper mutlu, geziyoruz modunda. Feribotla yolculuk başlıyor...



Erikli şelalesine vardığımızda Biblo serinlesin diye suyun ortasına aldık. Patilerini ıslatmanın keyfini çıkarıyor.


Sonra'da Biblo'dan şelale önünde poz vermesini rica ediyoruz.

Sonra Şelaleyi daha izlemek için karşı taraf geçiyoruz. Biblo meraklı bakışlarla çevreyi izliyor.




4 yorum:

Adsız dedi ki...

canımgrubumdan gelen maillere bakıp can sıkıntısı gideriyordum,Evde oturmak zorundayken sayenizde çook uzak yerlere yolculuk yaptım bibloyla tanıştım ve çoğu zaman onun yerinde olmak için neler vermezdim... dedim :) Allah uzun ve sağlıklı ömür versin...

çok keyifli resimler ve yazılar......................................

keyfiniz ve geziniz bol olsun.Teşekkürler.duygu_kaptan70@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Biblo ya çok teşekkür ederim sayenizde karadenizi gezmiş kadar oldum oraları gezmek ve görmek bir ayrıcalıktır.

Gezgin Köpek dedi ki...

Duygu Teşekkürler. Keyifli bir zaman geçirmene mutlu oldum. Biblo gezmekten çok keyif alıyor. Cumartesi sabahları beni nasıl uyandırıyor bir bilsen :)

Gezgin Köpek dedi ki...

Teşekkürler Talimdar. Fotoğraflar hiç bir şeyi anlatmıyor aslında. Mutlaka gezip görmek o havayı almak lazım.